niedziela, 22 lutego 2015

Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Award, na obu blogach, przez dwie inne osoby, więc to trochę skomplikowane.
Tutaj nominacja wyszła od Any Morgan (która prowadzi wspaniałego bloga, tak między nami).
Drugi Liebster Blog Award znajdziecie tutaj.

Należy odpowiedzieć na 11 pytań, nominować 11 blogów i zadać własne pytania (również 11). Nie można nominować osoby, która nominowała ciebie.

Moje odpowiedzi:
1.Co zainspirowało cię do napisania właśnie takiej historii?
Gdy byłam dzieckiem bawiłam się w udawanie. Klara była moją ulubioną postacią do tej zabawy. Później lubiłam wymyślać o niej historię, osadzając ją w różnych wątkach, często zaczerpniętych z książek i filmów (uważny czytelnik to zauważy). Finalnie postanowiłam to spisać.

2.Dlaczego prowadzisz bloga?
Z dwóch powodów : mając bloga czuję się w obowiązku czasem coś napisać, więc opowiadania nie leżą sobie w folderze z warstwą kurzu od nieotwierania i po drugie potrzebuję, żeby ktoś to ocenił. Wyłapał błędy itd.

3.Plany na przyszłość?
Trudno powiedzieć. Na pewno pójdę do kina na "Suicide Squad".

4.Jaki wpływ na twoje życie ma muzyka?
Na pewno zabiera mi pieniądze - płyty, koncerty. Poza tym staram się nie angażować emocjonalnie w muzykę, a zwłaszcza w życie muzyków. Choć na jej słuchaniu spędzam dziennie kilka godzin.

5.Po jaki rodzaj książek najchętniej sięgasz?
Właściwie wszystko. Ostatnio dużo klasycznego s-f.

6.Czego najbardziej nienawidzisz w ludziach?
Ja ogółem nienawidzę ludzi i chyba nie umiem powiedzieć czego najbardziej.

7.Wymarzone życie?
To temat na oddzielną historię.

8.Dlaczego piszesz?
Bo to najlepszy sposób, aby dać ujście mojej kreatywności.

9.Twoje hobby?
Polonistyka, biologia, w pewnym stopniu matematyka i astronomia. Lubię też dziergać.

10.Kto (osoba żyjąca w rzeczywistości) inspiruje cię do działania?
Z jeszcze żyjących Carlos Ruiz Zafón, zaś z tych już martwych Nikola Tesla, Zbigniew Religa, Maria Skłodowska-Curie.

11.Ulubiony cytat?
Aby oszukać kobietę, potrzebny był wąż, ale aby oszukać mężczyznę, wystarczyła kobieta.
Św.Ambroży
Przejrzałam sobie kiedyś inne jego cytaty i choć większość była idiotyczna lub bezsensowna znajdzie się kilka perełek.

Moje pytania:
1.Gdybyś mógł przenieść się w czasie, jaki okres byś wybrał?
2.Gdybyś mógł zamienić się na jeden dzień życiami z bohaterem literackim lub filmowym kogo byś wybrał?
3.Czy według ciebie jest jakaś ekranizacja lepsza od książki?
4.W jakim momencie twojego życia wpadłeś na pomysł swojej historii?
5.Znasz już zakończenie swojego opowiadania?
6.O której godzinie zazwyczaj piszesz?
7.Jaka jest twoja ulubiona baśń z dzieciństwa?
8.Jaka jest twoja ulubiona kołysanka?
9.Wolisz spacerować nocą czy za dnia?
10.Czy któryś z twoich bohaterów jest wzorowany na prawdziwej osobie z twoje otoczenia?
11.Co jest naobrzydliwszą rzeczą na świecie?

Blogów będzie 3, nie 11, ale za to bardzo dobrych. Po prostu długo z tym zwlekałam i większość czytanych przeze mnie blogów już została nominowana.
Tak więc:
Amnesia z bloga "Are you Alice?"
ChoiJoligae z bloga "The Way"
oraz
Like a dark paradise z bloga "Dark Paradise"

1 komentarz:

  1. dziękuję za nominacje, jezeli znajdę więcej porządnych stron w blogosferze, to chętnie wezmę udział w zabawie ;)
    pozdrawiam,
    choijoligae

    OdpowiedzUsuń